İade Politikası
İade Politikası
Ürün İadesi
Ürün İade Şartları
Tüketici sözleşme konusu ürünün
kendisine veya gösterdiği adresteki kişiye teslimden itibaren 7 gün içerisinde
iade etme hakkına sahiptir. İade edilen ürünün kargo masrafları müsteriye
aittir. Firmamıza gönderdiğiniz ürünleri mutlaka MNG KARGO ile göndermini
yapınız. Şirketimiz tarafından ürünün iade edilebilmesi için ürün ambalajının
ve kutu muhteviyatının zarar görmemiş olması, ürünün yeni olarak tekrar
satılabilir bir durumda olması şarttır. Kargo teslim fişinin ve satış
faturasının aslının ve kargo paketi üzerinde bulunan 2 nüshasının iadesi
zorunludur.Bu belgelerin tarafımıza ulaşmasını takip eden 7 gün içinde ürün
bedelinin müşterinin kredi kartına iade edilmesi için firmamız girişimde
bulunur.Ürün bedelinin iadesinde banka tarafindan olacak aksaklıklardan
firmamız sorumlu değildir. Niteliği itibariyla iade edilemeyecek ürünler; tek
kullanımlık ürünler, kopyalanabilir yazılım ve programlar, hızlı bozulan veya
son kullanım tarihi geçen ürünler için iade hakkı kullanılamaz. Her türlü
yazılım ve programlar, bilgisayar ve sarf malzemelerinde iade hakkının
kullanılması, ürünün ambalajının açılmamış, bozulmamış ve ürünün kullanılmamış
olması şartına bağlıdır.
Arızalı Ürünler
1- Sitemizden satın almış
olduğunuz ürünlerin tarafınıza teslimatı sırasında kargo firması yetkilisi
huzurunda açılarak taşıma esnasında ürünün zarar görüp görmediği kontrol
edilmelidir.Ürün kargo esnasında zarar görmüşse teslim alınmamalı ve tutanakla
bu durum teyit edilmelidir.Ürün sağlam bir şekilde tarafımıza teslim edildikten
sonra arızalı çikarsa; arızanın, kullanici hatasindan meydana gelmediğini
belirten ve yetkili servis istasyonu tarafından hazırlanan bir raporla
birlikte, tarafımıza başvurarak, ürününüzün ücretsiz olarak değişimini
gerçeklestirebilirsiniz.
2- Satın aldığınız ürün, kullanım
sürecinde, gerek malzeme ve işçilik gerekse montaj hatalarından dolayı
arızalanırsa, ürününüz garanti süresi içerisinde ücretsiz olarak yetkili servis
istasyonu tarafindan tamir edilir. Servis istasyonunun bulunmaması halinde,
ürün, tarafımızdan, imalatçı ya da ithalatçı firmaya gönderilir.
3- Servis istasyonundan gerekli
raporu aldıysanız ya da, servis istasyonu olmadığı için, ürünün tamirini bizim
aracılığımız ile yaptırmak istiyorsanız, ürünü göndermeden önce, aşağıdaki
Formu doldurmalı, formunuz, tarafımızdan onaylanmadan ürünü göndermemelisiniz.
Ürünle birlikte, Faturayı ve Garanti Belgesi'ni göndermeyi unutmayınız.